Wiadomości MPK
Wpis nr 4 (4 z 238) ← Więcej wpisów | ← Ostatni | ← Następny | Poprzedni → | Pierwszy →
Przez jakość do serc pasażerów
03.02.2006, 13:39:22
– Zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO w celu poprawienia jakości obsługi pasażerów. Choć od dawna, potrzeby i oczekiwania naszych klientów były dla nas najważniejsze, to teraz nauczyliśmy się zarządzać tą jakością – mówi Michał Widomski, prezes zarządu MPK Kraśnik.
Dwudniowy audyt zakończony 2 lutego 2006 r., przeprowadzony przez audytorów niezależnej jednostki certyfikującej potwierdził zgodność opracowanego i wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy ISO 9001:2001. W ciągu miesiąca jednostka certyfikująca podejmie decyzję o przyznaniu Spółce certyfikatu zarządzania jakością.
System, którego wdrożenie kończy się przyznaniem certyfikatu ISO, daje duże korzyści dla funkcjonowania całej firmy. ISO oparte jest o zbiór procedur opisujących wszystkie aspekty pracy w firmie na różnych stanowiskach. Dzięki temu każdy pracownik wie co robi, praca jest dokładnie opisana i konkretnie rozliczana. To co jednak chyba najważniejsze, każda osoba w firmie wie, jak duży ma wpływ na sukces jakościowy całego przedsiębiorstwa. Certyfikaty pozwalają także na uzyskanie pewnego rodzaju prestiżu i wiarygodności wśród partnerów handlowych.